saya seorang yang pemalas





haii dato' haii datin haii tan sri haii puan sri and haii princess also prince
*buat muke separuh comel*

okay, saye yang bername ISTIQOMAH BINTI SUMAR mengakui dihadapan komputer and tv yang sedang menayangkan cerita catdog yang saye adalah seorang yang pemalas tapi rajin, acano tuw? 
*blingbling* mate kite berkelipkelip apebile melihat kamu.. LoL, handsomenya awaakkkk, hari hari kite tengok pict awak tau. saye secret admirer awak. awakk handsome and awesome.
I LOVE YOU LEE MIN HOO
HAHA^^ gedik's tak kite? aww aww.. HIHI.. sejak bile aku jadi cegini? mungkin disebabkan dikelilingi kawan kawan yang gedik.. maaf kawan saye tak maksudkan semua tuw.. peace ^^V kawan kawan aku baeekk ok, cute plak tuw. HEE.. sayang korang <3 
tadi aku sekolah, lepas ni kena sekolah jugak.. 5 hari seminggu, 7 jam sehari.. berape minit tu tak pasti.. HEHE.. tuw pon nak mengeluhkan.. okay lek la.. gua sebenarnye tak mengeluh, cume gua tak suke ke sekolah sebab ade LU.. Lu yang tak faham bahase.. sakit hati gua la, gua kerat kerat lu 14 kang tau la.. tak merasa kau hidup ke alam dewasa nanti.. hish, dah dah la sakitkan hati aku.. okay, lap airmate dan senyum *macam budak dapat gule gule* tak mendatangkan faedah langsung cerita pasal kau TENOOOKK.. macam cikgu selalu cakap, jangan buat benda yang tak berfaedah.. KIHKIHKIH ^^ 
tadi kat sekolah aku nampak abangg angkaaatttt aku dohh, makin lame makin handsome and makin lame makin sombongggg!! taknak senyum? fine, biar aku SS senyum sendiri.. takpe, LEE MIN HOO pasti akan balas senyuman aku.. awak taknak senyum sudah jangan menyesal nanti sudah la yew.. jumaat hari tuw pon aku nampak dia kat pasar malam.. aku nak tegur dia tapi dia taknak pandang aku so aku tegur la Apis, apis cakap ni anak ke berape? LoL. nampak tue sangat ke aku bile dokong budak umur 2 tahun? tak la kan. soryy sala type, bukan TUE tapi MATANG.. welk jangan jealous.. da bercerite panjang lebar ni, tangan pon da mule penat lupa pulak nak cakap, AMACAM  BACKGROUND?? HAHA^^ aku da pening tak tau nak buat ape so satu hari tuw, aku masok ke blog seseorang ni and aku bace tuto dia.. thanks yaw sis bagi tuto yang terbaeeekkk, aku mesti la pilih warna pink berdott dott.. comell wooohhhh.. korang ade? 
aku rasa malu bile pakai baju berwarna hijau bertulis UMB semalam, sebab perempuan yang pakai baju tuw aku dengan kakak aku je, memang la ade perempuan lain pakai tapi dorang punye lain.. aku dengan kakak aku kan GADIS TREK.. HAHA^^ semangat dohh sokong toyoss ( motor cross ) semalam.. penat memang penat tapi yang main tuw lagi penat kan? HEE.. satu hari nanti aku plak yang main *okay tipu..
dah la taknak buat korang jealous lagi, byebye.. nak tengok cerita spongebob squarepants..
LOVEYOUUUUUUUUUU..