kehidupan manusia err apa tu?




hari ni 11 mei 2012 kan ? 

tadi aku ade paper SEJARAH, kertas 1 dan 2.. korang tau tak ? soalannye macam ni --> !@#$^%&&!
aku yang jawab pon jadi cam ni --> !@#$%^&**(*!
jawapan aku cam budak darjah satu punye.. HAHA.. terbaeekk la.. aku jawab ikut suka aku je, lantak la cikgu tu.. aku da terlalu pening.. semua yg aku bace tak masuk, WTF
saba je la.. semalam Bahasa Melayu.. sooo syookk ohh menjawab..

soalan :
tulis satu petikan mengenai punca-punca pelajar SMK Bukit Changgang GILA. panjang karangan hendaklah sesuka hati.

jawapan :

            Antara faktor-faktor pelajar SMK Bukit Changgang menjadi GILA ialah menjawab kertas Bahasa Melayu. Soalan yang terlalu rumit dan susah menyebabkan pelajar terpaksa memerah otak sehabis-habisnya untok berfikir dan menjawab, soalan Bahasa Melayu sepatutnya mudah dan bukannya susah. Ia menjadi susah kerana ada dikalangan pelajar yang belum pernah belajar membuat karangan berdasarkan graf. Contohnya, soalan Bahasa Melayu kertas 2. Oleh itu, diharap semua pelajar bertenang dan sabar menjawab.
              Selain itu, sebab-sebab berlakunya kecelaruan mental pelajar SMK Bukit Changgang ialah menjawab kertas Sejarah. Sejarah yang sangat "menyebelkan" membuatkan otak semua pelajar menjadi !@$%^&*(*()&^$, disebabkan itu, banyak soalan yang ditinggalkan begitu saja tanpa berasa bersalah. Ramai juga dikalangan pelajar yang tidur semasa menjawab akibat otak berpusing 350 darjah. Intihannya, kite bako je sape yang buat soalan.
               seterusnya, GILA juga berlaku akibat palajar terlalu banyak gelak sehinggakan ada yang tulang pipinya hampir-hampir patah. Ini kerana rakan gelak dan terikut-ikut. Jadi jangan lah kita gelak banyak sangat.

                  kesimpulannya, selamat berjumpa di Hospital Bahagia!!


agak-2 cikgu nak bagi sye A+ tak? HAHA.. tu sume just SUKA-2
okay, amalkan gaya hidup yang sihat..
byee :-)