eeyyyssspiiiammmm



heeeeelloooooooooo
how are you today? hihi 

bulan baru, hari baru, baju baru, background baru, gambar baru, pakwe baru ehh? takde-2 haha
bulan november? ermmm ape yg menarik bulan november ni ahh? suggest kan cket 
hari ni 04 nov 2012 eh jap jgn tngok tarikh kat blog ni, tarikh tu tarikh munafik. aku da try btolkan tapi tak bleh err kau tau nak betolkan? aku tak tau, ajar la aku

rutin pagi ku : kemas rumah, sidai baju, lipat baju, basuh pinggan
tapi klau hari isnin sampai jumaat je la hee msti korang pelik kan kenapa takde masak?
hee bukan tak reti malas je huahuahua

tahun depan da SPM lepas tu da tinggalkan SMKBC. ahhh time tu la aku akn nyanyi lagu

~ tamatlah zaman persekolahan, maseh dihantui memori, waktu kecil waktu yg gemilang Ohh tuhan ku tak mau pergi, alangkah indahnya dunia bila kita semua tak akan mmbesar ~

jyeeaahh indah sgt tapi name pon kehidupan walau susah cmne pon tetap kne hadapi jgak

tahun depan aku masuk sekolah lambat cket sebab ade masalah haha holiday~
baby blog jage diri ok? sebulan tau nnti i tak ziarahi u :')

pagi tadi aku dapat sms dari bro form 5, die cakap mintak maaf sbab nak SPM
ok la too bro and sis yg akn menghadapi SPM esok, 
buat betol-2 jgn maen-2 tu semua masa depan korang tau hee

kite da 16 tahun be matured tak kira lah umur korang atas aku ke bawah aku, korang da besa kan so jadi la matang 
ok assalamualaikum <3