tamat lah sudah persekolahan bagi tahun 2012

rindu rasanye kat blog yang da macam zoo ni, mcm-2 binatang ade sebab ditinggalkan oleh tuannye :(
maaf kan aku ye "baby blog" aku bukan ape tak sempat je nak update-2 ni maklum lah aku ni kan busy (busybody)
untuk pengetahuan korang semua, hari ni 2 nov 2012  dan semalam 1 nov ade lah hari terakhir aku sekolah bagi tahun 2012. Kita akhiri persekolahan kite dgn tasbih kifaroh. HAHA xD aku masih mcm dulu, suke gelak, suke maen-2, tak pernah serious, masih poyo dan masih comel ehh? yang tu munafik. 
aku bahagia sgt bila ade kawan yang faham aku, hanye dorang je yang faham aku. jangan ingat aku ni suke gelak tapi takde masalah! no no no! agaknye la kan klau aku ni tak kuat (kuat ke?), sekarang ni aku dah kat tanjung rambutan kott.
to my dear friend : thanks to accept me even sometimes i'm a little crazy and sometimes i'm like a kid. we share our problem, we solve it together ok? :') ILAPSMYPRENS  

ok da lap airmate. ecehh. haha. sebenarnya banyak cerita yang aku nak cerita tapi ape kan daya, byk yang rahsia dari yang terbuka so aku cerita mane yang boleh saje tau : P
17.10.2012 ok tarikh tu, tarikh birthday aku, aku tak sambut gempak-gempak pon. aku ingat "budak" tu lupe da birthday aku. rupenye tak haa! hahaha terima kasih to muhd izzuan and muhd farhan sebab wish dan terima kasih jugak kepade yg laen-laen. aku baru sedar yg aku da besar haha boleh plak kan. yela aku ni tak suke fikir aku da besar sebab nnti lagi byk masalah yg timbul. tak faham? err enta lah nak terangkan cmne ngee haha okay msti korang tertnye-tnye kan, knpe nme budak dua org tu je kan padahal ade lg. err sebabnye kan wlaupon dorang wish gitu-2 je tapi bermakne haa kau ade? haha jgn fikir laen tau! aku harap bile aku sambot birthday aku yg ke-17 nnti korang still wish huahuahua
ok ok ok. seterusnya, hari tu hari hari hari nye la kan aku dan kawan-2 lepak Paya Indah Wetland sebab sambot birthday Nana byha (my beloved prens) alolo haha nak tngok pict nye tak? ckp la nak ckp la nak haha *gedikss* nahh! pict nye

kek biase-biase je yg penting ikhlas and we love you byha rouleLER COSTERR haha
ktrg sambot birthday ni sebenanye bulan 9 haa da lame kan? saje nak gtau korg : P

sebelum tamat sesi persekolahan tahun 2012 ni aku dan budak-2 form 4 yg lain kne menghadapi peperiksaan akhir tahun. tepat pukul 01:00 p.m tamat la sudah semuanya~ ok last ktrg exam is exam PSV. PSV? ape tu? Pendidikan Seni Visual lah haha err aku melukis? percaya tak percaya la kan aku boleh melukis huahuahua tangan aku ni da la cam tangan transformers kne plak melukis mmg haru-biru la jawabnye hehe dari dulu hingga kini aku tidak pernah menyukai melukis, klau mewarna suka la sebab aku boleh warna semua bnde dgn warna pink OMG soo cute lah hihi
sebelum tu aku nak mintak maaf kat orang yg aku pernah buat salah Ohh maafkan saya maafkan saya : D
ok bye assalamualaikum w.b.t