a.. i love you like a love song baby~






arini pening kepale tahap cipanzi! okay. takde kene mengene nan tajuk.. so, abaikan~ arini mak sye ade tempahan kueh.. okay sye tahu takde kene mengene lagi nan tajuk. abaikan~ 

semalam ari pertama kakak saye kerja, kerja kat KILANG WENG MENG.. and semalam ari pertama saye menjadi BABY SITTER sepenoh mase.. penat woo.. semalam jugak saye dapat BANTAL STRAWBERRY.. waahhh.. suke-suke-suke-suke.. saye dapat dari ENCIK IZZUAN BIN MARSONO.. hah! name penoh tuw.. haha.. die baru blek dari CAMERON HIGHLAND, pas uh die belikan saye bantal tuw.. hehe.. 
TERIMA KASIH yew ENCIK EWAN :-)
siape " EWAN ".? ewan ialah...... ialah............. ehem ehem... ewan ialah.................. okay, ewan ialah MANUSIE.. hehe.. peace~ 

weiy, weiy.. aku tak makan cheese tapi aku makan keju.. okay, itu satu contoh ayat " BANGANG ". kalau korang jumpe orang cakap camtuw, baik masokkan die ke sekolah ENGLISH EDUCATION. kalau sekolah tuw pon tak leh memberikan didikan yang cukop, sebaiknye daftarkan ke SSM. ape SSM.? 

S : SEKOLAH
S : SAKIT
M : MENTAL 

ati aku skang ni tengah berbunga-bunga, sebab ati aku kan memang ade bunga.. bunga taik ayam.. haha.. 
aku tahu aku memang sorang yang LEMBUT dan SOPAN kan.? eh! aku nampak ade orang nak muntah la.. hehe.. lembut sedikit, sopan banyak sedikit.. aku memang sorang yang perasan sebab aku suke berkawan dengan orang yang perasan.. eh, awak-awak jangan terase.. tapi aku cukop suke dengan orang yang perasan, orang yang perasan ni selalunye pelawak.. pelawak boleh buat aku tertawe, tuw yang aku suke tuw.. macam kawan aku yang sorang ni.. dulu aku selalu SMS dengan die tapi tuw dulu la, skang maseh SMS cume 
" KADANG-KADANG " sebab aku takot LEE MIN HOO aku jealous :-/
kawan aku tuw name die A'AN atau name dalam ic MUHD FARHAN BIN SOHAINI.. eh, yeke.? yewla kot.. aku tak tau eja name bapak die la.. yang aku tahu SOHAI, tak tahu la ade NI nye ke tak.. 
"a'an, lau awak bace entry ni sye nak ucap berjuta-juta mintak maaf sebab tak tahu eja name bapak awak" >.<
ish, tadikan nak cerite sal manusie ni.. okay, lets we continue.. a'an ni PENDATANG ASING dalam hidop aku.. die datang tanpe diundang.. lalala~ haha.. tapi kedatangan die aku suke, sebab die ni sorang yang perasan, pelawak and perajuk terkenal.. for your information, a'an ni kuat merajok.. enta laki jenis ape tah.. bile die merajok ingat aku nak pujok.? jangan harap~ t die merajok aku pon merajok.. bile aku merajok LEE MIN HOO pujok, die.? aku tak tahu la sape yang pujok, mungkin si REMY kowt.. REMY ialah kucing kesayangan die.. hahaha.. a'an ade sorang kawan baik, yang cukop baik.. name die ZUL AZMEE BIN JAILANI.. atau name gedik's die JEMIK.. jemik satu kelas dengan aku tahun 2011 ni.. kat kelas die peramah sangat, pas uh die ni jenis orang yang suke cerite.. kalau die cerite aku pon layan aje la.. die ni pon perangai same cam a'an.. cume die tak kuat merajok.. hihi..

korang 22/12/2011 bersamaan ari khamis, keputusan PENILAIAN MENENGAH RENDAH ( PMR ) keluar.. selepas pukol 10 pagi mesti pergi sekolah! takot dowh! korang doakan keputusan aku ok taw!

sebenarnye tajuk kite arini takde kene mengene dengan entry ni.. saje tulis tuw sebagai tajok sebab time kite taip, dalam kepale kite fikir pasal lagu ni jewr.. peace yow~

da la, aku nak jage anak buah aku.. lain kali kite story lagi ea.?
bye~

salam sayang,
ISTIQOMAH SUMAR