ehem, ehem.. testing, testing... 123.. lebih tua dari ku~ blablabla~

  

hello hai.. sekian lamenye BLOG ni tertutup, akhirnye ari ni berjaya jugak aku membukanye.. kihkihkih *ketawacomeltapitakcomel    ok-2, 1st nak bagitahu, aku suka makan nasi and tengok skang badan aku da jadi macam BLUEHIPPO a'an yang comel tapi separuh siap tu *buatmukatakbersalah  sebenarnye bukan tu yang aku nak bagitahu, yang aku nak bagitahu ialah............................................. 
aku dapat kelas 4 IBNU RUSYD, rase geli geli hati plak dapat klas tu.. suka tak suka kena terima jgak kan.? takpe la, niat aku nak belaja.. dalam kelas tu aku amek ERT ( ekonomi rumah tangga ), tasawur islam, PSV ( pendidikan seni visual ) and matapelajaran teras yang lain. tiap ari isnin kena balik pukul 1.45.. ee.. tak sukanye.. tapi kena terima jgak.. eh, perasan tak skang ni aku jadi sorang penerima.? LOL! selame ni tak ke.? selame Ini kurang, mulai saat ni, detik ni aku tak nak jadi sorang yang " MENGGELABAH AYAM " ok e'is CHLL~ korang nak tahu tak.? aku ade berita sedih.. tapi malu nak bagitahu, cukop la korang tahu yang aku da anggap HAZIQ QAYYUM mcm abg aku sendiri, dy mmg abg aku pun tapi abg angkt je.. hihi.. so, abg.. adk da buat pengakuan ikhlas masih marah lagi kat adk.? kalau abg bace entry adk yg ni adk arap abg dapat maafkn adk.. 
k k, stop.. aku nak cerita pasal kawan kawan disekolah.. mereka mereka sangat la baik.. senior tak sombong, junior semuenye bagus and cun cun.. kecuali junior yang bajet good tu.. menyampah tahap meluat.. ari tu, ade sorang minah ni baru masok sekolah.. kire pelajar baru la.. macam aku.. eh, aku pelajar lame.. hee.. die ni dari perak.. lawa orangnye, die PEREMPUAN ok, bukan laki.. kehkehkeh.. bulu mata die macam unta, melentik.. ok membe baru, harap jangan buat perangai.. peace~ 
selame abang aku ( hanafi ) balik rumah smpai die balik sarawak balik, aku tak ade cerite lagi pasal die kan.? ok, bile abang aku balik msti la pergi jalan.. aritu family aku pergi sg. Congkak.. best~ kire terbaek dari ladang la kan.. mak nanti kalau cuti jgn lupe pergi jalan lagi.. hahaha.. 

ari ni, 23.2.2012.. kat sekolah kite belajo kecek kelate.. siket siket doh boleh doh kecek kelete.. aku belajo dari Cik Lissa.. the cute person from kelate.. thanks yeah lissa sudi aja budak sengal macam aku, esok kite belajo lagi ea.? aku belajo kecek kelate sbab kite kan 1 malaysia.. so, semua bahasa kena tahu, kan.? hehe.. ok la, smpai disini saje la entry kite.. kite akhiri dengan tasbih kifaroh dan... dan.. alamak! lupe plak, ape yang cegu sebot slalu sbelom abes kelas, sorrryyy.. cegu tahukan sye ni sorang pelupe, next time ingatkan ok.. hihi..
k, byee....