entry tak bertajuk ( boleh ke? )


hai pembaca, hai blog, hai facebook, hai twitter, hai tumblr, hai friendster, hai myspace.. #wujud lagi ke myspace? ahh.. lantak la.. okengokeng,  #ape tu? enta.. 0kay, kite mulakan dengan bismillah.. ari ni bertarikh 8/3/2012 bersamaan ari khamis, ari ni jugak UB1 tamat.. alhamdulillah~  tadi paper sains and psv.. sains sonang aje akan tetapi psv, OHMAY.. aku ni tak mewarisi abang-abang aku la, terookk noo aku punye lukisan macam lukisan cartoon.. HAHA.. macam tenok p0n adoo.. lagi p0n tadi aku tak berape nak "BERMOOD" boleh pulak kan? sebab malam tadi aku dega cerita sedih.. huh! sadis sungguh.. rasa macam nak nanges seratus kali darab dua je.. biar banjir labohan dagang sebagaimane banjirnye hati aku dengan airmata='( amboi, ayat.. bhahaha.. takde la, beritanye tak berape sedih p0n saje buat-buat sangat sedih.. hihi.. semalam aku jawab paper sejarah, ERT n math.. bapakgilasusah d0wh! dengan muka BLURR aku jawab.. muka BLURR hati KOSONG otak SERABUT.. aku tak leh bayangkan muka aku time dapat keputusan nanti.. mungkinkah muka aku macam MONYET? or TENOK? tak p0n macam AWAN NANO? eh, bukan bukan, macam orang tepi jalan mungkin.. OHMAY~ ianya sangat menyedihkan.. ni semua sebab bantal and tilam la.. hish, mereka la puncanya.. jangan salahkan aku, salahkan mereka ( buat muka innocent ) lol.. mesti nanti aku kena denda.. takpe, berani buat berani tanggung.. cehh, macam ape je.. APTB~ esok aku taknak sekolah, aku nak rehat puas-puas, nak tidur sampai pukul 12 tengahari, nak off phone, taknak 0n9 facebook twitter blog and myspace.. minggu depan cuti seminggu maa.. pelajar je cuti, pekerja tak cuti tau.. jangan jealous wahai pekerja-pekerja.. bekerja la korang mencari duet.. hahaa.. sabtu lepas aku ade sekolah ganti, classmate aku bawak kamera DSLR weiy, nikon lagi tu.. yang ni betul-betul aku jealous.. dorang ajak aku pozing, weiy aku dipakse aku tak suke tapi apakan daya.... rezeki depan mate dowhh, tak elok ditolak apa lagi pozing la.. bhahahaha.. banyak pict yang kiterang snap.. da macam orang gila aku snap.. haha.. kan orang cakap aku gila  kamera.. so? kesah? korang macam tak.. hihi.. penyakit HIDUNG ( selsema ) datang lagi, tiap bulan k0wt aku selsema, kak dayu cakap antibody aku lemah.. ok la tu, aku kan memang lemah lembut.. hahaha.. masuk bakul angkat sendiri, kalau kite tak angkat sndiri sape lagi nak angkat yew dak? hehe..

okay la, sudah tiba mase untuk kite berpisah.. ceehhh.. bye blog and bye pembaca..