haha hehe huhu hihi hoho



november akan melabuhkan tirainya
maka bermulalah kehidupan yang baru pada bulan december
semua pelajar bersiap-siap untuk membeli pakaian dan peralatan sekolah
bila tiba hari persekolahan............... hahaha ok tiba tiba
sudah cukup sudah taknak bergurau senda lagi huwahuwahuwa

di akhir bulan november ini aku ingin menceritakan tentang seorang budak lelaki yang menyambut hari jadinya pada bulan ini la la la la
budak bertuah itu bernama MUHD FARHAN B SOHAINI
ehem ehem to Aan, happy birthday yaa belum terlambat lagi kan nak wish? ni kira wish yg terakhir utk awk pada tahun ni jyeeeaaahhhh hari ku harus dipenuhi dengan kehadiranmu~ hahaha 
kepada Alissa yang akan menyambut ulang tahun kelahiran pada tanggal 25 december ini, aku ingin kata kan aku sangat menyayangi mu wahai kawan begitu juga dgn kawan-2 yg lain, halalkan makan minum aku dan SELAMAT HARI JADI!

hari semakin singkat, waktu terus berjalan
aku terus menghitung hari detik demi detik
sampai waktunya aku akan pergi mungkin utk selama-lamanya dan mungkin utk seketika
yaa aku tahu korang mesti tengah pelik. eh jgn pelik, tunggu dan lihat ok
haha dan nnti korang jangan rindu, bila rindu lihat lah gambar-gambar ku..
da macam lagu tapi ini bukan lagu mungkin puisi ehh
utk pengetahuan umum aku budak sastera so tidak pelik lah kan

sekali lagi aku ingin katakan semoga berjumpa lagi ditahun hadapan
Assalamualaikum