its about me, you, we and them




i miss you?
miss sape?
jeng jeng jeng..

sebulan tak update blog, ape cerr lopp
hehe sebulan rase cam setahun aku pergi dengan hati yang gundah gulana
takde sape tahu
sedih, rindu, terseksa aku tanggung sendiri
(ayat atas ni tak boleh bla la)

tajuk macam serius je kan, its about me, you, we and them!
jyeeaaahhhh its about we la friends
8-12-12 until 8-1-13 aku takde kat sini tu yang rindu gila gaban kat kawan-kawan
pict atas tu anggap la sebagai gambar suka suki suku
ianye tak bermaksud ape-ape pon just for fun hee

banyak bende yang berlaku diatas diri ku selama sebulan ini
antaranya :
  • kulit menjadi semakin hitam
  • semakin senget
  • cara hidup berlainan
  • semakin tembam dan XL


entah lah aku pun tak tahu ape yg aku perkatakan ni betul ke tak
errrmmm pening. hari ni 17 januari 2013
rse cam tak percaya je aku da TINGKATAN 5
woiiyy! form 5 woiiy! berape bulan lagi akan mengambil SPM dan beberapa tahun akan datang akan dipinang. wohoo cepatnya masa berlalu kan? klau boleh undurkan masa, aku nak undurkan masa ke darjah 3. sumpah rindu zaman kanak-kanak yang riang dan comel-comel je ehh? hee

semalam merentas desa, lebih tepat lg berjalan kaki melawat Bukit Changgang
ye betul tu, jalan ok bukan lari. sumpah penat rase mcm nak putus lapan kaki aku ni. walau pun aku tahu semua tu memenatkan aku tetap pergi jgak, sebab ape? sebab nak kurus hahaha
ok petang merentas desa malam melantak lauk pauk yg ade
ish rase nak makan tu fitrah, semua ade nafsu nak makan kan? so its normal

tadi dapat berita yang nenek sebelah rumah meninggal, innalillah~
semua makhluk kat dunia ni pasti akan kembali ke pencipta-Nya, kita yang masih diberi kesempatan untuk hidup ni bersyukur la sentiasa semua bukan milik kita tapi milik Allah :)

assalamualaikum..